Monday, May 24, 2010

Notis Penamatan Perkhidmatan Kawalan Keselamatan (Jerai Security Sdn Bhd)

Tuan/Puan,

Perkhidmatan Kawalan Keselamatan di Kawasan Kejiranan BSP Zon A yang dijalankan oleh Pihak Jerai Security Sdn Bhd tidak lagi menjalankan tanggungjawab dan tugas yang telah diberikan kepada mereka.

Diatas rungutan dan pandangan daripada penduduk kejiranan BSP Zon A yang telah melanggani perkhidmatan Kawalan keselamatan tersebut. Maka atas rasa tanggungjawab dan keperihatinan persatuan terhadap perkara ini, dimaklumkan mulai bulan Mei 2010, Perkhidmatan Kawalan Keselamatan yang dijalankan oleh Pihak Jerai Security Sdn Bhd dianggap telah ditamatkan memandangkan tiada lagi kawalan keselamatan dan rondaan yang dijalankan.

Pihak Persatuan Penduduk BSP (Zon A) menasihatkan kepada penduduk yang melanggani perkhidmatan ini, tidak lagi membuat apa-apa bayaran perkhidmatan kepada sesiapa sahaja wakil, pengawal yang membuat rondaan atau yang mewakili syarikat tersebut kerana pihak persatuan telah menganggap perkhidmatan kawalan ini telah ditamatkan dan pihak persatuan tidak mempunyai apa-apa urusan atau hubungan dengan pihak syarikat terbabit.

Sekian, dimaklumkan.

No comments: